4. Sınıf
2017-18 Güz GYAT 409 - 410
2017-18 Güz Dönemi / 2017-18 Fall Term
GYAT 409 Öğrenci Çalışmaları / GYAT 409 Studio Works
Yrd. Doç. Dr. Mehmet Aziz Göksel, Öğr. Gör. Özger Sarıkaya, Yrd. Doç. Dr. Bekir Şener, Arş. Gör. Uğursal Demir
Yağız Kurhan, Nilsu Yelkenci, Utkucan Olukoğlu, Yiğit Çomakoğlu, Doruk Apak
2016-2017 Bahar GYAT 409-410 Öğrenci İşleri
2016-17 Bahar Dönemi / 2016-17 Spring Term
GYAT 409-410 Öğrenci Çalışmaları / GYAT 409-410 Studio Works
Grup Yürütücüleri / Group Instructors (*) İsimler önce ünvana göre sonra soyadı alfabetiğine göre sıralanmıştır.
Yrd. Doç. Dr. Mehmet Aziz Göksel
Öğr. Gör. Özger Sarıkaya
Arş. Gör. Uğursal Demir
KONU 2 // FAST ATTACK CRAFT : Bitirme projesi kapsamında 50m üzerindeki deniz araçlarını ve süperyatları önemli ölçüde tanımış olma, askeri anlamda kullanılabilecek, savaş /barış durumlarına göre hücum botlar tasarlanacaktır. Literatür taramasıyla elde edilen bilgilerle desteklenecek olan askeri projede; en temel proje mantığını içselleştirmiş ve dizayn spirali bilgilerinin öğrenmiş olma; ilke şeması, dolaşım şeması ve eskizlerle, büyük tonajda bir deniz aracı projesini geliştirebilecek düzeye erişmiş olmak temelleri üzerine kuruludur.
Melek CANBAZ
KONU 1 // FAST FERRY : Bitirme projesi kapsamında 50m üzerindeki deniz araçlarını ve süperyatları önemli ölçüde tanımış olma, yolcu taşımacılığı yapan fast ferry şirketlerine alternatif araçlar geliştirebilme ve iç mekanının geometrik özelliklerini estetik kaygılarla ortaya koayabilmek amaçlanmıştır. Proje mantığını içselleştirmiş ve dizayn spirali bilgilerinin öğrenmiş olma; ilke şeması, dolaşım şeması ve eskizlerle, büyük tonajda bir deniz aracı projesini geliştirebilecek düzeye erişmiş olmak temelleri üzerine kuruludur.
Beril Soyak
GYAT 409: KONU 3 // SLOOP – FLYBRIDGE: 40m üzerindeki deniz araçlarını ve megayatları önemli ölçüde tanımış olma ve bu araçları işlev ve karina tiplerine göre birbirinden ayırt edebilecek düzeye erişme. 40m üzerindeki deniz araçlarının Karina, üstyapı ve iç mekan arasındaki anlamsal ve biçimsel ilişkilerin kurulmasında; tasarım bilgisinin pragmatik ve semantik yaklaşımlarını içselleştirmiş olması temel alınır. Proje mantığını içselleştirmiş ve dizayn spirali bilgilerinin öğrenmiş olma; ilke şeması, dolaşım şeması ve eskizlerle, büyük tonajda bir deniz aracı projesini geliştirebilecek düzeye erişme. Büyük tonajda bir aracı deniz projesini, kağıt üzerinde ve sayısal ortamda ustalıkla anlatabilecek yetkinliğe erişmiş olma.
KONU 3 // ASSAULT BOAT : Bitirme projesi kapsamında 50m üzerindeki deniz araçlarını ve süperyatları önemli ölçüde tanımış olma, askeri anlamda kullanılabilecek, savaş /barış durumlarına göre tasarlanacak karakol botları tasarlanacaktır. Literatür taramasıyla elde edilen bilgilerle desteklenecek olan askeri projede; en temel proje mantığını içselleştirmiş ve dizayn spirali bilgilerinin öğrenmiş olma; ilke şeması, dolaşım şeması ve eskizlerle, büyük tonajda bir deniz aracı projesini geliştirebilecek düzeye erişmiş olmak temelleri üzerine kuruludur.
Dilara KILIÇ
Gülce Öztürk
Boğaçhan Alptuğ
Rümeysa Ariş
Kutay Vural
İrem Onay
Hira Martı
Hilal Memişoğlu
Gözde Özcan
Fatih Umut
Faruk Çiftçioğlu
Emre Aydın
Elif Ezgi Tavukçuoğlu
Elif Bayar
Ece Mısırlı
Can Ozan Erdoğan
Volkan Terzioğlu
Togay Vural
Selin Köseoğlu
Gemi ve Yat Tasarımı bölümünde 2017-2018 akademik yılının 4. Sınıf ait herhangi bir proje kayıtlı değildir.