İletişim Fakültesi | Bursa Halkla İlişkiler Derneği 2021 HİÇ ödüllerinde Üniversiteler Halkla İlişkiler Kampanyaları Kategorisinde Halkla İlişkiler ve Tanıtım Türkçe Bölümü 4.sınıf öğrencilerimizin çifte başarısını kutluyoruz.

İletişim Fakültesi

Bursa Halkla İlişkiler Derneği 2021 HİÇ ödüllerinde Üniversiteler Halkla İlişkiler Kampanyaları Kategorisinde Halkla İlişkiler ve Tanıtım Türkçe Bölümü 4.sınıf öğrencilerimizin çifte başarısını kutluyoruz.

Birinciliği kazanan Nursena ŞİMŞEK, Ürün Bazında Reklam Kampanyası 'İstanbul Tonlarında Espresso" adlı projesinde  Nespresso markasının kapsül kahve serilerinden biri olan 'World Explorations' serisine İstanbul isimli yeni bir kapsül kahve ekleyerek bu ürünün iletişim süreçlerini geliştirdi. 

Üçüncülüğe layık görülen Begüm ÇALIŞKAN ise,Sosyal Sorumluluk Projesi 'İBB Özel Ulaşım' adlı projesinde İstanbul'da yaşayan görme engelli vatandaşlar için bir taksi hizmeti geliştirerek bu yenilikçi hizmetin tanıtımını yaptı. Öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.

Düşüncede Özgür, Eğitimde Çağdaş, Bilimde Evrensel