Alumni Communication and Career Research Center

EchoPOS - Echo Bilgi Yönetim Sistemleri A.Ş. || Çağrı Merkezi Teknik Destek Elemanı

Share

EchoPOS - Echo Bilgi Yönetim Sistemleri A.Ş. || Çağrı Merkezi Teknik Destek Elemanı (08/2021)

İş Tanımı


Hemen BAŞVUR!


• Telefon ve internet üzerinden son kullanıcıların yazılım ve donanım sorunlarını tespit edip çözmek üzere bilgisayar, telefon vb. teknoloji cihazlarını kullanarak, müşterilerin arızalarının kayıt ve yönlendirme hizmetini sağlamak,
• Müşterilerinin problemlerinin çözümünü izlemek ve güncel olarak raporlanmasını sağlamak,

 

Sorumluluklar

• Müşterilerle ile gerekli konuşmaların dikkatlice ve özenle yapılması ve kayıtlara alınması,
• Müşteri arıza kayıt çağrılarının alınması ve izlenmesi,
• Önceliklere göre, arıza kayıtlarının çözüm için yönlendirilmesi
• Problemlerin “yönlendirildiği uzmanlarca” çözümünün izlenmesi ve raporlanması,
• Çözülemeyen problemlerin uygun birimlere yönlendirilmesi ve raporlanması,
• Bilgi kaynaklarının incelenip ihtiyacı olan birimlere sunulması,
• Sahadaki gruplara/uzmanlara destek verilmesi.

Aranan Nitelikler

• İnsan ilişkileri ve iletişim becerileri kuvvetli, Ekip çalışmasına yatkın, Öğrenmeye açık ve dinamik,
• Tercihen çağrı merkezi deneyimi ve son kullanıcılara teknik destek verme deneyimi olan,
• Bilgisayar, telefon ve diğer bilişim ve iletişimle ilgili teknoloji cihazlarını kullanabilmek ve yönetebilmek,
• Sağlık engeli bulunmayan,
• Erkek adaylar için ; Askerlik görevini tamamlamış olmak.
• Vardiyalı çalışma sisteminde çalışabilecek.

Kartal Soğanlık Metroya ulaşım sorunu bulunmayan adaylar

Hemen BAŞVUR!