Abdi İbrahim İlaç || Kurumsal İletişim Uzmanı / 01.2020
GENEL NİTELİKLER
• Üniversitelerin Medya ve İletişim, Radyo ve Televizyon, İletişim vb bölümlerinden mezun,
• Kurumsal İletişim alanında en az 3 yıl deneyimli,
• Medya, araştırma şirketi, reklam ve PR ajansları ile ilişkileri yönetme deneyimine sahip,
• Yenilik, gelişme ve trendleri takip edip çalışmalarına yansıtabilen,
• Etkili iletişim, planlama ve organizasyon, sunum ve temsil ile ikna yetkinliği güçlü olan,
• İş takibi konusunda hassas ve sonuç odaklı çalışan,
• MS Office uygulamalarını çok iyi düzeyde kullanabilen
• İleri seviyede İngilizce bilgisine sahip
İŞ TANIMI
• Basın ilişkilerinin yürütülmesine destek verir. Basın ile ilişkileri, iletişim danışmanlık şirketi ile belirlenen strateji kapsamında yürütülmesini gözetir.
• Basın bültenleri brieflerinin hazırlar ve takip eder.
• Röportaj ön hazırlık metinlerini hazırlar.
• Yürütülen kurumsal iletişim projeleri kapsamında, Kurumsal Sosyal Sorumluluk projeleri, ürünlere yönelik pazarlama iletişimi faaliyetleri, kurum içi sosyal etkinlikler, yıldönümü, kutlama gibi özel gün etkinliklerini yürütme ve/veya yapılandırma aşamasında yerel otoriteler, STK'lar ve paydaşlar kitlesinde yer alan diğer odaklarla ilişki kurar ve süreci koordine eder
• Kurumsal İletişim çalışmalarını, İletişim Danışmanlık Şirketi, Reklam Ajansı, Dijital Ajans vb gibi 3. partilerle koordinasyon içinde yürütür. Uygulama aşamasında teklifleri toplar, onaya sunar.
• Kurumsal İletişim Direktörlüğü tarafından yürütülen kurum içi iletişim araçlarına (e-bülten, table mat, şirket portal, dergi vb) düzenli içerik temin eder.
• İç İletişim faaliyetlerine destek verir. Kurumsal bütünlüğün korunması ve kurumsal mesajın ulaştırılması için gerekli iletişim araçlarının yapılandırılmasını sağlar.
• "Kurum Kimliği" çalışmalarının, şirket içindeki uygulamalarını, kurum kimliği rehberine uygun olarak uygulanmasını takip eder.
• Sponsorluk, yardım veya kurumsal vatandaşlık faaliyetleri taleplerine ilişkin, şirketin iletişim hedefleri ve geçmiş faaliyetleri de göz önüne alınarak katılımı konusunda Kurumsal Sosyal Sorumluluk politikaları çerçevesinde görüş oluşturur ve onaya sunar.
• Haftalık iş listesini ve her ayın ilk haftası bir önceki aya ilişkin yapılan iletişim faaliyetleri raporunu yıllık kurumsal iletişim planıyla uyumlu olarak raporlar.
• Şirketin iş hedefleriyle uyumlu yıllık iletişim planının hazırlanmasına destek olur ve gerekli hallerde revize edilmesini önerir.
• Yıllık iletişim planına bağlı bütçenin aylık/yıllık takibi ve periyodik revizesini gerçekleştirir ve rapor eder.
•Şirketin sürdürülebilirlik öncelikleri kapsamında kurum içi & kurum dışı bilgi ve farkındalık artışına yönelik çalışmalar gerçekleştirir.
HIZLI BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ!