Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Abdi İbrahim İlaç || Kurumsal İletişim Uzmanı / 01.2020
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Abdi İbrahim İlaç || Kurumsal İletişim Uzmanı / 01.2020

Paylaş

Abdi İbrahim İlaç || Kurumsal İletişim Uzmanı / 01.2020

GENEL NİTELİKLER

• Üniversitelerin Medya ve İletişim, Radyo ve Televizyon, İletişim vb bölümlerinden mezun,

• Kurumsal İletişim alanında en az 3 yıl deneyimli,

• Medya, araştırma şirketi, reklam ve PR ajansları ile ilişkileri yönetme deneyimine sahip,

• Yenilik, gelişme ve trendleri takip edip çalışmalarına yansıtabilen,

• Etkili iletişim, planlama ve organizasyon, sunum ve temsil ile ikna yetkinliği güçlü olan,

• İş takibi konusunda hassas ve sonuç odaklı çalışan,

• MS Office uygulamalarını çok iyi düzeyde kullanabilen 

• İleri seviyede İngilizce bilgisine sahip 

İŞ TANIMI 

• Basın ilişkilerinin yürütülmesine destek verir. Basın ile ilişkileri, iletişim danışmanlık şirketi ile belirlenen strateji kapsamında yürütülmesini gözetir. 

• Basın bültenleri brieflerinin hazırlar ve takip eder.

• Röportaj ön hazırlık metinlerini hazırlar.

• Yürütülen kurumsal iletişim projeleri kapsamında, Kurumsal Sosyal Sorumluluk projeleri, ürünlere yönelik pazarlama iletişimi faaliyetleri, kurum içi sosyal etkinlikler, yıldönümü, kutlama gibi özel gün etkinliklerini yürütme ve/veya yapılandırma aşamasında yerel otoriteler, STK'lar ve paydaşlar kitlesinde yer alan diğer odaklarla ilişki kurar ve süreci koordine eder 

• Kurumsal İletişim çalışmalarını, İletişim Danışmanlık Şirketi, Reklam Ajansı, Dijital Ajans vb gibi 3. partilerle koordinasyon içinde yürütür. Uygulama aşamasında teklifleri toplar, onaya sunar. 

• Kurumsal İletişim Direktörlüğü tarafından yürütülen kurum içi iletişim araçlarına (e-bülten, table mat, şirket portal, dergi vb) düzenli içerik temin eder. 

• İç İletişim faaliyetlerine destek verir. Kurumsal bütünlüğün korunması ve kurumsal mesajın ulaştırılması için gerekli iletişim araçlarının yapılandırılmasını sağlar. 

• "Kurum Kimliği" çalışmalarının, şirket içindeki uygulamalarını, kurum kimliği rehberine uygun olarak uygulanmasını takip eder. 

• Sponsorluk, yardım veya kurumsal vatandaşlık faaliyetleri taleplerine ilişkin, şirketin iletişim hedefleri ve geçmiş faaliyetleri de göz önüne alınarak katılımı konusunda Kurumsal Sosyal Sorumluluk politikaları çerçevesinde görüş oluşturur ve onaya sunar.

• Haftalık iş listesini ve her ayın ilk haftası bir önceki aya ilişkin yapılan iletişim faaliyetleri raporunu yıllık kurumsal iletişim planıyla uyumlu olarak raporlar. 

• Şirketin iş hedefleriyle uyumlu yıllık iletişim planının hazırlanmasına destek olur ve gerekli hallerde revize edilmesini önerir. 

• Yıllık iletişim planına bağlı bütçenin aylık/yıllık takibi ve periyodik revizesini gerçekleştirir ve rapor eder. 

•Şirketin sürdürülebilirlik öncelikleri kapsamında kurum içi & kurum dışı bilgi ve farkındalık artışına yönelik çalışmalar gerçekleştirir. 

HIZLI BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ!