Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | COMDATA || Müşteri Temsilcisi (Almanca) (04/21)
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

COMDATA || Müşteri Temsilcisi (Almanca) (04/21)

Paylaş

COMDATA || Müşteri Temsilcisi (Almanca)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Comdata, Müşteri Etkileşim ve Süreç Yönetimi'nde lider yenilikçi global servis sağlayıcıdır. 1987'den beri markalarımızın, müşteri değerlerini en üst seviyeye çıkarma konusunda uzun vadeli  iş ortağıyız. Uluslararası hizmet ağımızı güçlü yerel uzmanlıkla birleştirerek, 50.000'in üzerinde tutkulu çalışanımızla 4 kıtada ve 22 ülkede 30 dilde hizmet sunuyoruz. Hizmet portfolyomuz; müşteri etkileşimlerinin ve süreçlerinin dış kaynak kullanımı, müşteri deneyimi danışmanlığı ve insan, süreç ve teknolojinin akıllıca harmanlanmasıyla elde edilen çözümleri içeriyor.  Merkezi Milano'da bulunan Grubumuz, 2018 yılında telekom, enerji, bankacılık, endüstri, perakende ve e-ticaret alanındaki en büyük markalardan oluşan 670'den fazla müşteriye hizmet vermektedir.

Şirketimizin bünyesinde ekibimize güç katacak Almanca dilini aktif kullanabilen takım arkadaşları arıyoruz.

 ADAY KRİTERLERİ

  • İleri ya da Anadil düzeyinde Almanca konuşabilen,
  • En az Lise mezunu, tercihen Ön Lisans (Mezun), Lisans (Mezun),
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş,
  • Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,
  • Müşteri ile iyi iletişim kurabilen,
  • İyi derecede MS Ofis programları ve hızlı klavye kullanımı becerisi olan,
  • Problem çözme becerisine sahip,
  • Takım çalışmasına uyumlu,
  • Hatasız ve müşteri odaklı çalışmaya özen gösteren,
  • Müşteri bağlılığı yaratabilecek yetkinliğe sahip,
  • Tercihen çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetleri deneyimi olan,
  • Vardiyalı çalışabilecek,
  • Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,

İŞ TANIMI

  • Müşterilerimizden gelen soruları yanıtlamak ve yaşadıkları sorunlar hakkında destek vermek.
  • Doğru ve güncel bilgiye sahip olarak ilk temasta çözüm üretmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak.

POZİSYON BİLGİLERİ

Firma Sektörü: Çağrı Merkezi Hizmetleri

Departman: Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi

Çalışma Şekli: Sürekli / Tam zamanlı

Ülke/Şehir: İstanbul(Avr.), İstanbul(Asya)

 *Başvurularınız için güncel CV’lerini [email protected] mail adresine gönderebilirsiniz.

ilanları için TIKLAYINIZ!