Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Fibabanka || Pazarlama İletişimi Yönetmen Yardımcısı / 01.2020
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Fibabanka || Pazarlama İletişimi Yönetmen Yardımcısı / 01.2020

Paylaş

Fibabanka || Pazarlama İletişimi Yönetmen Yardımcısı / 01.2020

GENEL NİTELİKLER

  • Üniversitelerin ilgili Lisans bölümlerinden mezun,
  • Pazarlama, reklam ve/veya PR aktiviteleri, sponsorluk ve etkinlik yönetimi alanlarında en az 4 yıl deneyimli,
  • Takım çalışmasına yatkın ve iletişimi kuvvetli,
  • MS Office programlarına iyi derecede hakim,
  • Proaktif ve çok yönlü çalışma disiplinine sahip,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Sınırları zorlayan, cesur ve açık fikirli,
  • İletişim becerisi yüksek, şirket içi departmanlar ile ortak proje yürütebilecek,
  • Yeniliklere ve gelişime açık, sektördeki fırsatları takip eden ve mevcut duruma adapte edebilen,
  • Yüksek sorumluluk ve güçlü iş takibi disiplinine sahip,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.

İŞ TANIMI

  • Bankanın yıllık faaliyet raporlarını hazırlamak, 
  • Tüm ürün ve hizmetlerin bankanın marka kimliğine uygun tanıtılmasını sağlamak,
  • Banka stratejisi ve hedefleri paralelinde, bankanın pazarlama ihtiyaçlarını anlayarak projeler geliştirmek ve bu projelerin uygulama aşamasını takip etmek,
  • Yıllık reklam ve medya planını ve bütçesini oluşturmak, takibini yapmak,
  • Markalar ve reklam çalışmaları için pazar araştırması ihtiyaçlarını belirlemek,
  • Reklam çalışmalarıyla ilgili sözleşmeleri hazırlamak, uygulamak ve sözleşme şartlarının yerine getirilmesini sağlamak,
  • İşkolu kampanya ve duyurularına ait görsel malzemelerin şube içinde yer alması konusundaki koordinasyonu sağlamak, hedef kitleye göre doğru lokasyonda doğru ürünle ilgili görsel malzemelerin doğru zamanda konumlandırılmasını sağlamak,
  • Medya satın alımı yapılan işler için yapılacak sözleşmeleri hazırlamak ve onaylatmak,
  • Banka ile ilgili basında yer alan haberleri takip etmek ve raporlamak,
  • Basın bültenlerini PR ajansı ile koordineli şekilde hazırlamak ve süreci yönetmek,
  • Basın toplantılarını PR ajansı ile koordineli şekilde düzenlemek,
  • Tüm mecralardan gelen reklam tekliflerini değerlendirmek,
  • Oluşturulan etkinlik planlamasına göre, banka içi ve dışı tüm organizasyonların gerçekleştirilmesini sağlamak ve etkinlikler sonrasında sonuçları değerlendirmek, (Vizyon, Satış Toplantıları gibi)
  • Bankanın tüm sponsorluk çalışmalarının A’dan Z’ye yönetilmesini sağlamak.

HIZLI BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ!