Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Koton || Dijital Pazarlama Sorumlusu (02/2021)
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Koton || Dijital Pazarlama Sorumlusu (02/2021)

Paylaş

Koton || Dijital Pazarlama Sorumlusu (02/2021)

ARANILAN NİTELİKLER

• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,

• Ajans ve markalarda pazarlama alanında en az 8 yıl tecrübeli,

• İyi seviyede sözlü ve yazılı İngilizce dil bilgisine sahip,

• İletişim, temsil ve müzakere yeteneği güçlü,

• Problem çözme ve analitik düşünme yeteneği gelişmiş,

• MS Office programlarını aktif kullanan,

• Google Ads, Display&Video 360, Google Marketing Platformlarına bağlı en az 3 sertifikaya sahip olan,

• Google Analytics’i etkin olarak kullanabilen,

• Google AdWords, Facebook Business hesaplarının yönetimi konusunda tecrübeli,

• Takım çalışmasına yatkın

 

İŞ TANIMI

• Dijital pazarlama stratejileri oluşturmak, planlamak ve yönetmek,

• Facebook, Twitter, YouTube, Tiktok gibi önemli platformlardaki tüm müşteriler için başarılı bir sosyal medya ve topluluk yönetimi stratejisi geliştirmek ve operasyonları yönetmek, 

• Dijital, İçerik, ATL, BTL, Medya ve PR ajansları ile koordinasyon sağlayarak tüm iletişim kanallarının dijital hedefler doğrultusunda ilerlemesini sağlamak,

• Marka bilinirliğini artırmak için dijital kampanya süreçlerini yönetmek,

• Çevrimiçi içeriğin kalitesini iyileştirmek için aktiviteler önermek,

• Pazar koşulları ile rakip verilerini değerlendirmek,

• Dijital pazarlama ajans, kreatif ve medya bütçesini hazırlamak ve yönetmek,

• Marka ve E-ticaret ekibi üyeleri ile ortak projelerde çalışmak, iş birliği, bilgi paylaşımı yapmak,

• Google Analytics, Socialbakers ve benzeri programları kullanarak, kanal ve sonuçlarını haftalık, aylık veya üç aylık olarak raporlamak,

• Hızlı değişen şirket ve pazar gündemine uyum sağlayarak, içerik ve kampanya akışlarını günceli yönetecek şekilde sürekli gündemi yansıtacak şekilde tutmak,

• Günlük bazlı içerikleri paylaşım standartlarına uygun olarak paylaşımını ve paylaşımının yönetimini yapmak,

• Sosyal medya strateji ve hedefleri çerçevesinde içerik planlamasını yapmak,

• İçerik fikirleri üretmek, ürün brieflerini oluşturmak ve ajanslarla birlikte içerik paketlerini hazırlamak,

• En son teknoloji ve dijital pazarlama trendleri hakkında bilgi sahibi olmak ve gerekli iş geliştirme önerilerinde bulunmak.

Hemen BAŞVUR!