Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Maltepe Üniversitesi Kitapları || FOCUS
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Maltepe Üniversitesi Kitapları || FOCUS

Paylaş

FOCUS

Yazar: Al Ries

Yayınevi : Maltepe Üniversitesi Kitapları

Günümüzün süratle değişen teknoloji güdümlü pazar ortamı, tüm şirketlerde yöneticilerin hızlı düşünmelerini zorunlu kılıyor...

Dünyaca ünlü pazarlama uzmanı Al Ries, pazarlama klasiklerinden biri haline gelen elinizdeki kitapta, şirketlerin neden temel ürüne odaklanıp, gereksiz ve boşa enerji harcatan girişimlerden kaçınmaları gerektiğini anlatıyor. Şirketinizin gelişebilmesi için akıllıca pazarlama yollarına odaklanmanın ve pazar payınızı arttırmanın yollarından dem vuruyor. Yazar neden dar odaklı şirketlerin her zaman kazandığını da gösteriyor.

“Bu kitap başarının sırrına odaklanmanıza yardım ediyor.”

Al Ries dünyanın en ünlü pazarlama stratejistlerinden biridir. Kızı Laura Ries ile birlikte kurdukları şirketleri Ries & Ries, Fortune 500 listesindeki şirketlere danışmanlık hizmeti vermektedir.