Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Maltepe Üniversitesi Kitapları || İMZA HİKAYELER YARATMAK
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Maltepe Üniversitesi Kitapları || İMZA HİKAYELER YARATMAK

Paylaş

Maltepe Üniversitesi Kitapları || İMZA HİKAYELER YARATMAK

YAZAR: David AAKER

YAYINEVİ: Maltepe Üniversitesi Kitapları

“Her markanın hikâyesi vardır. Kimi hikâyeler ilginçtir ama kısa sürede unutulur. David Aaker, imza hikâyeyi, müşterilerin zihinlerine kazınan hikâye olarak tanımlıyor. Şirketlerin görevi, kendi imza hikâyelerini bulmak ve kullanmak olmalıdır.”

Philip Kotler     


 

Hepimizin bildiği gibi hikâyeler, dikkati cezbetmede, ikna sürecinde ve ilham vermede olgulardan çok daha etkilidir. Markalama ve strateji alanlarında dünya çapında bir otorite olan yazar David Aaker, bu konuda bir adım daha atarak bizleri “imza hikâyeler” ile tanıştırıyor. Peki imza hikâye nedir? Yazara göre imza hikâye; ilgi çekici, özgün, markanın vizyonunu, müşteri ilişkilerini, kurumsal değerleri ve stratejiyi netleştiren ya da güçlendiren bir anlatıdır. Markalara görünürlük ve enerji kazandırır, çalışanları ve müşterileri ikna eder, onlara ilham verir.
 

Elinizdeki kitap, kuruluşların, hikâye anlatımını stratejik iletişimlerine nasıl entegre edebileceğinin ve kendi alanlarına has imza hikâyeler yazarak nasıl daha görünür, başarılı ve kazançlı olabileceğinin sırlarını veriyor.