TRT || İç İletişim ve İşveren Markası Uzmanı (04/2021)
HEMEN BAŞVUR!
Görev Tanımı
- Kurumun misyon ve stratejilerinin tüm çalışanlar tarafından bilinmesini, içselleştirilmesini destekleyecek projelerin tasarlanması ve gerçekleştirilmesi,
- İletişim stratejisi doğrultusunda iç iletişim faaliyetlerinin planlanması ve uygulanması,
- Çalışan memnuniyetinin arttırılması ve ölçümlenmesine yönelik çalışmaların gerçekleştirilmesi,
- İletişim stratejisi doğrultusunda işveren marka iletişiminin yapılması ve marka bilinirliliğini arttırılmasına katkı sağlanması,
- Kurum kültürü, çalışan motivasyonu ve kurum bağlılığını artırıcı projeler geliştirmek ve uygulamak,
- İşveren markası yönetimi için, sosyal medya stratejisinin belirlenmesine katkı sağlamak, ilgili sosyal medya kanallarını yönetmek ve takip etmek,
- İşveren marka iletişimi için işbirliği stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması,
- İç iletişim kanallarına (eposta, intranet, dijital ekranlar, app vb.) uygun içerik üretmek ve yayınlamak,
- Kurumsal metinlerin, kurum kimliğine ve kurumsal kültüre uygun bir dil ile hazırlanmasını sağlamak,
- Kurumun üzerinde çalıştığı projelerin tanıtımı için gerekli iletişim aksiyonlarının, iç/dış kaynakların kullanımı ile hayata geçirilmesini sağlamak.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri, İletişim Fakültesi veya Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun,
- İç iletişim ve işveren markası alanında en az 4 yıl deneyimli,
- Trendleri takip eden, iç iletişim ve işveren markası projesi yönetimi yapmış,
- Sistemli çalışabilen, detay odaklı, iyi derecede yazılı ve sözlü iletişim becerisine sahip, çözüm odaklı, yenilikçi, yaratıcı fikirler üreten, sunum ve temsil becerileri gelişmiş,
- Planlama ve organizasyon yeteneği bulunan ve takım çalışmasına yatkın,
- İyi derece İngilizce bilen,
- MS Office programlarını çok iyi şekilde kullanabilen.
HEMEN BAŞVUR!