Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Yapı Kredi || Marka Uzmanı / 01.2020
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Yapı Kredi || Marka Uzmanı / 01.2020

Paylaş

Yapı Kredi || Marka Uzmanı / 01.2020

Yapı Kredi Bankası Kurumsal İletişim Yönetimi'nde görev almak üzere ''Marka Uzmanı'' arayışı bulunmaktadır.

 Genel Nitelikler

  • 4 yıllık eğitim veren üniversitelerin İşletme, İktisat, Pazarlama, Reklam ve Halkla İlişkiler, İletişim vb. bölümlerinden mezun (Tercihen pazarlama, pazarlama iletişimi yüksek lisans derecesi)
  • Pazarlama iletişimi- Kurumsal İletişim / Marka Yönetimi alanında, kurumsal bir firmada ya da reklam ajansı / dijital ajansta minimum 3 yıl deneyimli
  • ATL/BTL, dijital pazarlama ve sosyal medya iletişimi konularında deneyimli
  •  İletişim becerileri gelişmiş, takım çalışmasına yatkın, problem çözme kabiliyeti olan
  • Planlama, organizasyon ve yönetim becerilerine sahip, insiyatif alabilen
  • Yaratıcı, yenilikçi, proaktif, sürekli gelişime ve öğrenmeye açık
  • Hızlı ve tempolu bir ortamda değişime kolayca uyum sağlayabilen ve yüksek motivasyona sahip
  • Çok iyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış

   İş Tanımı

  • Bankanın iş ihtiyaçları ve iletişim bütçesi çerçevesinde, markaların yıllık iletişim planlarını hazırlamak ve verimli şekilde yürütülmesini sağlamak
  • Bankanın tüm pazarlama iletişimi çalışmalarının (çizgi üstü ve çizgi altı reklam/ATL ve BTL, medya planlama, dijital pazarlama, sosyal medya iletişimi, etkinlikler, sponsorluklar, vs.) yönetimini yapmak
  • İlgili ajansları, planlanan kampanyalar ve projeler doğrultusunda koordine etmek, brief vermek ve yönetmek,
  • Bankanın ve iştiraklerin ilgili iş birimleri ve bankanın iş ortakları (reklam, web, etkinlik ajansları, araştırma şirketleri, vs.) ile verimli ve sağlıklı işbirliği yürütmek, günlük iş akışının ihtiyaç ve zamanlamalara göre düzgün yürütülmesini sağlamak
  • Medya ajansı ile beraber çalışarak mevcut bütçe ile en ideal medya planına ulaşıp, medya planının kontrolü ve takibini gerçekleştirmek
  • Pazar ve tüketici araştırmalarının önerilmesi, gerçekleştirilmesi ve analiz edilmesi,
  • Markasının iç iletişim ve PR aktivitelerini ilgili ekipler ile koordine etmek

HIZLI BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ!