YAPI KREDİ || Dijital İletişim Yetkili Yardımcısı (03/2021)
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Yapı Kredi’nin dijital platform içeriklerinin arka plandaki yaratıcısı olacak; yenilikçi, detaycı ve takım çalışmalarından keyif alan, Kurumsal İletişim Yönetimi'nde yetiştirilmek üzere "Dijital İletişim Yetkili Yardımcısı" arıyoruz.
Neler Bekliyoruz;
- İletişim, İşletme, İstatistik ve Mühendislik fakültelerinden lisans mezunu olmanı,
- Çok iyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip olmanı,
- Yeni mezun veya bu alanda en fazla 1-2 yıl deneyimli olmanı,
- Hiç durmadan gelişmeye devam eden teknoloji dünyasını ve web trendlerini takip etmekten keyif almanı,
- Sorumluluk planlama ve raporlamanın iş hayatındaki kritik öneminin bilincinde olmanı,
- Sunduğun hizmeti çözüm odaklı yönetebilmeni bekliyoruz.
Sen de;
- İletişim becerilerime oldukça güvenirim,
- Her zaman motivasyonlu olmak için sebepler üretebilirim,
- Takım çalışması benim işim,
- Hızlı ve tempolu bir ortamda çalışmak bana keyif verir,
- Gelişen ve değişen dünya koşullarına kolayca uyum sağlayabilirim diyor musun?
Cevabın evetse, bu ilan tam sana göre!
Ekstra Neler Bizi Mutlu Ederdi;
· Google Ads, Facebook Blueprint gibi dijital reklamcılık eğitimlerine katılmış olman ve bu alanda sertifika sahibi olman, seni diğer adaylar ayrıştıracak bir özellik!
Bu macerada seni neler bekleyecek;
- Google Ads, Facebook gibi dijital kanalları; dijital kampanya iletişim çalışmalarında hedeflerine en uygun olacak şekilde yönetecek ve optimizasyonlarını sağlayacaksın,
- Dijital kampanya iletişimlerinin her türlü performans değerlendirmelerinden, teknik geliştirmelerinden ve optimizasyonlarından sorumlu olacaksın,
- Marka değerini ve bilinirliğini arttıracak sosyal medya stratejilerinin yaratıcısı olacaksın,
- Google Analytics gibi, site trafiğini ve kullanıcı davranışlarını ölçümleme araçlarını kullanma, bulguları çözümleme ve raporlama konusunda kendini geliştirme fırsatı elde edeceksin,
- Kullanıcı deneyimini iyileştirmek için, arama motoru optimizasyon araçlarının verilerini analiz edecek ve bu verileri analitik düşünme becerilerini kullanarak yorumlayacaksın,
- Kampanya planları ve iletişim bütçesi arasındaki dengeyi en verimli şekilde sağlayarak kampanyaların performanslarının artması konusunda destek olacaksın,
- İş birimlerinin ihtiyaçları doğrultusunda reklam, web, etkinlik ajansları, araştırma şirketleri ile verimli ve sağlıklı bir işbirliği yürütecek, günlük iş akışının ihtiyaç ve zamanlamalara göre düzgün yürütülmesini sağlayacaksın,
- Ve en önemlisi keyifli ve dinamik bir ekiple çalışıp, geleceğine çok değerli yatırımlar yapma fırsatı elde edeceksin.
HEMEN BAŞVUR!