Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | YAPI KREDİ || Dijital İletişim Yetkili Yardımcısı (03/2021)
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

YAPI KREDİ || Dijital İletişim Yetkili Yardımcısı (03/2021)

Paylaş

YAPI KREDİ || Dijital İletişim Yetkili Yardımcısı (03/2021)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 Yapı Kredi’nin dijital platform içeriklerinin arka plandaki yaratıcısı olacak; yenilikçi, detaycı ve takım çalışmalarından keyif alan, Kurumsal İletişim Yönetimi'nde yetiştirilmek üzere "Dijital İletişim Yetkili Yardımcısı" arıyoruz.

Neler Bekliyoruz;

  • İletişim, İşletme, İstatistik ve Mühendislik fakültelerinden lisans mezunu olmanı,
  • Çok iyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip olmanı,
  • Yeni mezun veya bu alanda en fazla 1-2 yıl deneyimli olmanı,
  • Hiç durmadan gelişmeye devam eden teknoloji dünyasını ve web trendlerini takip etmekten keyif almanı,
  • Sorumluluk planlama ve raporlamanın iş hayatındaki kritik öneminin bilincinde olmanı,
  • Sunduğun hizmeti çözüm odaklı yönetebilmeni bekliyoruz.

Sen de;

  • İletişim becerilerime oldukça güvenirim,
  • Her zaman motivasyonlu olmak için sebepler üretebilirim,
  • Takım çalışması benim işim,
  • Hızlı ve tempolu bir ortamda çalışmak bana keyif verir,
  • Gelişen ve değişen dünya koşullarına kolayca uyum sağlayabilirim diyor musun?

Cevabın evetse, bu ilan tam sana göre!

Ekstra Neler Bizi Mutlu Ederdi;

·       Google Ads, Facebook Blueprint gibi dijital reklamcılık eğitimlerine katılmış olman ve bu alanda sertifika sahibi olman, seni diğer adaylar ayrıştıracak bir özellik!

 

Bu macerada seni neler bekleyecek;

  • Google Ads, Facebook gibi dijital kanalları; dijital kampanya iletişim çalışmalarında hedeflerine en uygun olacak şekilde yönetecek ve optimizasyonlarını sağlayacaksın,
  • Dijital kampanya iletişimlerinin her türlü performans değerlendirmelerinden, teknik geliştirmelerinden ve optimizasyonlarından sorumlu olacaksın,
  • Marka değerini ve bilinirliğini arttıracak sosyal medya stratejilerinin yaratıcısı olacaksın,
  • Google Analytics gibi, site trafiğini ve kullanıcı davranışlarını ölçümleme araçlarını kullanma, bulguları çözümleme ve raporlama konusunda kendini geliştirme fırsatı elde edeceksin,
  • Kullanıcı deneyimini iyileştirmek için, arama motoru optimizasyon araçlarının verilerini analiz edecek ve bu verileri analitik düşünme becerilerini kullanarak yorumlayacaksın,
  • Kampanya planları ve iletişim bütçesi arasındaki dengeyi en verimli şekilde sağlayarak kampanyaların performanslarının artması konusunda destek olacaksın,
  • İş birimlerinin ihtiyaçları doğrultusunda reklam, web, etkinlik ajansları, araştırma şirketleri ile verimli ve sağlıklı bir işbirliği yürütecek, günlük iş akışının ihtiyaç ve zamanlamalara göre düzgün yürütülmesini sağlayacaksın,
  • Ve en önemlisi keyifli ve dinamik bir ekiple çalışıp, geleceğine çok değerli yatırımlar yapma fırsatı elde edeceksin.

HEMEN BAŞVUR!