PROJE DESTEK OFİSİ

GÖREVLER

Paylaş
  1. Proje geliştiren ve başvuran sayısını arttıracak etkinlikler düzenler.
  2. Üniversite öğretim üyelerinin, yöneticilerin, çalışanların ve öğrencilerin proje üretme ortamının geliştirilmesi için çaba harcar, katılımı teşvik eder.
  3. Başvuru değerlendirme, yönlendirme, destek, takip sistemi kurar.
  4. Bilgi güvenliği/proje fikri güvenliği, yasal haklar konusunda duyarlı ve tutarlı politikalar geliştirir.
  5. Proje veri tabanı oluşturur.
  6. Proje değerlendirme konusunda gerektiğinde uzmanlık birimleri oluşturur.
  7. Proje destek süreçlerini tanımlar, yönergeler, duyurular yayınlar.
  8. Yenilikçilik ve girişimcilik konusunda yönlendirme konseptini yaygınlaştırır.
  9. Proje destek fonları, hibeleri, teşvik sistemleri ve çağrıları takip eder. Bilgi havuzu oluşturur. Duyuru sistemini güncel tutar.
  10. Diğer birimlerle koordinasyonu ve entegrasyonu sağlar.
  11. Kolaylaştırıcı standart formlar üretir ve geliştirir (Proje başvuru formu, geri bildirim formu, değerlendirme formları, duyuru formu vb).
  12. Proje türlerine, ortak çalışma biçimlerine, farklı disiplinlere, proje üretim sürecindeki rollere göre (akademisyen, yönetici,  çalışan ve öğrenci vb gibi) özgün etkinlikler ve çalışma biçimleri geliştirir.
  13. Ulusal ve uluslararası proje paydaşları, ortaklıkları, işbirlikleri ve disiplinleri ortak ara yüzler ve ağlar üzerinden bir araya getirmek için çaba harcar.