Sosyal medya alanına 'Touchapp' dokunuşu

Paylaş

Sosyal medyada ilgi alanlarına hitap eden içeriğe kolayca ve hızla ulaşmak isteyen kullanıcılar, beğenilerine uymayan reklam ve yönlendirmelerden sıklıkla şikayet ediyor.

Konuya dair yapılan araştırmalar, kullanıcıların yüzde 42'sinin kişiselleştirilmeyen içeriklerden rahatsız olduğunu gösterirken, yüzde 74'ünün ise karşılaştıkları bu durumun sonucunda hayal kırıklığına uğradığına dikkat çekiyor.

Aralık ayında kişiselleştirilebilir sosyal medya uygulaması Touchapp'i beğeniye sunan Touch Social'ın Kurucusu ve CEO'su İslam Faisal ise konuya dair düşüncelerini şu sözlerle aktardı: "Büyüyen sosyal medya havuzunda kullanıcılar aradıkları içeriklere artık daha kolay ulaşabilmek istiyor. Biz de bu ihtiyaçları esas alarak tasarladığımız Touchapp ile kullanıcı deneyimini kişiye özel hale getiriyoruz. Bu sayede kullanıcılara hem özgür hem de benzersiz bir etkileşim ağı sunuyoruz."

"YÜZDE 71'İN TERCİHİ KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ETKİLEŞİM"

McKinsey tarafından açıklanan verilere göre, tüketicilerin yüzde 71’inin şirket ve platformlardan kişiselleştirilmiş etkileşim beklediğini belirten İslam Faisal, "Sosyal medya dünyası gittikçe büyüyen bir iletişim ağına sahip. Bu yüzden kullanıcılar ilgi duymadığı içerikler yerine beğenilerine hitap eden yönlendirmelerle dijital platformlarda kaybolmadan etkileşim kurmak istiyor.

Gelişmiş algoritmalardan faydalanarak ürettiğimiz Touchapp ise bu noktada kullanıcılara kendi topluluklarını inşa edebilme, içeriklerle yapıcı fikirler sunabilme ve ilgi duymadıklarından soyutlanma fırsatı sunuyor. Kullanıcılar Touchapp aracılığıyla deneyimlerini kendileri kişiselleştirebilirken, soru sorma özelliği aracılığıyla gün geçtikçe etkisi artan influencerlarla daha hızlı etkileşim kurabiliyor.

İçerik akışını kendileri inşa eden kullanıcılara Touchapp ile sosyal medyanın dinamiklerini belirleme olanağı sunuyoruz. Bu sayede kullanıcıların sosyal medya iletişiminde aradıkları motivasyonun kaynağı olacağımıza inanıyoruz" dedi.