Ders – Program Yeterlilikleri İlişkisi
Ders – Program Yeterlilikleri İlişkisi
DERSLER
|
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (ÇIKTILARI)
|
Kodu
|
Adı
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
OÖE501
|
Çağdaş Gelişim ve Öğrenme Teorileri
|
5
|
5
|
5
|
5
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
5
|
3
|
4
|
3
|
3
|
OÖE502
|
Çağdaş Gelişim Teorilerine Dayalı Okul Öncesi Programları
|
5
|
4
|
5
|
5
|
5
|
4
|
3
|
4
|
5
|
5
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
OÖE559
|
Araştırma Yöntemleri
|
5
|
3
|
2
|
4
|
3
|
2
|
3
|
2
|
3
|
3
|
4
|
5
|
3
|
2
|
2
|
OÖE505
|
İleri İstatistik
|
3
|
3
|
1
|
4
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
5
|
2
|
2
|
2
|
OÖE504
|
Okul Öncesi Yönetim ve Organizasyon
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
4
|
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
5
|
5
|
OÖE569
|
Yüksek Lisans Semineri
|
5
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
4
|
4
|
3
|
5
|
3
|
2
|
3
|
OÖE507
|
Erken Çocuklukta Gelişimin Değerlendirilmesi
|
5
|
5
|
5
|
5
|
3
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
5
|
3
|
4
|
3
|
3
|
OÖE508
|
Okul Öncesi Dönemde Risk Altındaki Çocuklar, Erken Tanı ve Erken Müdahale
|
5
|
5
|
5
|
4
|
3
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
5
|
3
|
5
|
3
|
3
|
OÖE509
|
Okul Öncesi Eğitim Kuruluşlarında Kalite ve Standartlar
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
4
|
3
|
3
|
5
|
5
|
3
|
3
|
3
|
5
|
5
|
OÖE510
|
Erken Çocukluk Döneminde Aile, Çocuk ve Toplum
|
5
|
4
|
4
|
5
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
4
|
4
|
3
|
4
|
3
|
3
|
OÖE511
|
Erken Çocukluk Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Modeller
|
5
|
5
|
4
|
5
|
4
|
5
|
3
|
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
OÖE512
|
|
4
|
5
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
OÖE513
|
Çocuklarda Düşünce ve Değerler Eğitimi
|
5
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
OÖE514
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
5
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
OÖE599
|
Yüksek Lisans Tezi
|
5
|
5
|
5
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
5
|
3
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|