x
Onay...
x
Hata...
x
Bilgi...
x
Başarılı...
TR
TR
EN
KAPAT
ÜNİVERSİTEMİZ
Kurucudan...
Rektörden…
Mütevelli Heyeti
Rektörlük
Senato
Yönetim Kurulu
Bilgi Edinme Birimi
Üniversite Komisyonları
Neden Maltepe Üniversitesi?
Kalite Yönetim Koordinatörlüğü
Üniversite Logolarımız
İhaleler
ADAY ÖĞRENCİ
Kontenjanlar
Ücretler - Burslar
Sıkça Sorulan Sorular
Haberler ve Duyurular
Yükseköğretim Program Atlası
Yurtlar
Çift Anadal ve Yandal
AKADEMİK BİRİMLER
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Fakülteler
Konservatuvar
Yüksekokullar
Meslek Yüksekokulu
Bölümler
Uzaktan Eğitim
Merkezler
UNESCO Kürsüsü
İDARİ BİRİMLER
ÖĞRENCİ
İLETİŞİM
444 65 87
Marmara Eğitim Köyü 34857 Maltepe / İSTANBUL
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
MENÜ
Akademik Kadro
Laboratuvar
Etkinlikler
Kütüphane
Yönetim
Öğrenciler
Lisansüstü Programlar
Yönetmelik- Yönergeler
Öğrenci e-Posta
Akademik Takvim
Öğrenci Bilgi Sistemi
Aday Öğrenciler
Bölümler
İletişim
Yayınlar-Projeler
Anasayfa
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Mühendisliği (EN) Programı
Temel Alan Yeterlilikleri/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Paylaş
Temel Alan Yeterlilikleri/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Tarayıcınız uzak site bağlantısını desteklemiyor!.
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (EN) PROGRAMI
Program Ana Sayfası
Program Hakkında
Program Tanımı
Program Direktörü
Danışma Kurulu
Kayıt-Kabul Koşulları
Kazanılan Derece
Kazanılan Derecenin Düzeyi
Kazanılan Derece Gereklilikleri ve Kurallar
Önceki Öğrenmenin Tanımlanması
Bir Üst Dereceye Geçiş
Çalışma Türü
Temel Öğrenme Çıktıları
Öğretim Programı
Seçmeli Ders Havuzu
Ders Tanımları
Eşdeğer Dersler Listesi
Önkoşullu Dersler Listesi
Dikey Geçiş
Haftalık Ders Çizelgesi
Yarıyıl Ders Planı
Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
Sınav Takvimi
İkili Anlaşmalar
Mezuniyet Koşulları
Mezunların Mesleki Profili
TYYÇ/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Temel Alan Yeterlilikleri/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
TYYÇ/Temel Alan Yeterlilikleri/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Staj Bilgileri
Duyurular
Bitirme Projeleri
Düşüncede Özgür, Eğitimde Çağdaş, Bilimde Evrensel